gayndah... - Reisverslag uit Gayndah, Australië van Gerard en Ria - WaarBenJij.nu gayndah... - Reisverslag uit Gayndah, Australië van Gerard en Ria - WaarBenJij.nu

gayndah...

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Ria

03 December 2015 | Australië, Gayndah

.. zo heet het oord waar we vandaag terecht zijn gekomen.. gepland, dat dan weer wel :-)

redelijk op tijd aangekomen dus op ons gemakje gekookt enzo.. morgen gaan we gayndah in, schijnt het oudste stadje van queensland te zijn.

In brisbane zijn we toch wel een dag kwijtgeraakt door onze campervanperikelen... hetgeen daar echter wel adequaat opgelost werd: we hebben een andere meegekregen. Duurde alleen ff voor de ander er stond en toen moesten ook alle spullen overgepakt worden o.O.. als compensatie hebben we een dag huur teruggekregen.. netjes opgelost dus, chapeau!

Omdat we niet al te lang door willen rijden zijn we ook gisteren op tijd op zoek gegaan naar een camping, en deze keer kwamen we terecht op een zg bushcamping.. heulheulheeuul afgelegen, midden in de natuur en met zonder internet want geen bereik, maar wel met schoon sanitair.. op weg daar naar toe springen de kikkers je voor de voeten weg, en er zitten salamandertjes en hagedisjes tegen de muren en het plafond enzo :-)

vanmorgen heeel vroeg al wakker gemaakt door allerhande vogels die om het hardst hun territorium aan het afbakenen waren...

nu dus in gayndah, morgen gaan we richting noord en kust, we willen ook een dag op een eiland voor de kust doorbrengen... see ya!